Yazılım Destek Sistemi Yardım Rehberi
26 Eylül 2025

Yazılım Destek Sistemi Yardım Rehberi

Resmî Web Sitesi

Genel Bilgi

Yazılım Destek Sistemi, Sağlık Bakanlığı'nın tüm yazılım projeleri için taleplerin kesintisiz şekilde çözüme kavuşturulmasını sağlayan bir uygulamadır.

  • Çağrı Merkezi: 0 312 248 51 51
    • Bu numaraya gelen çağrılar aracılığıyla kayıt oluşturulabilir.
    • Web adresi üzerinden kullanıcı hesapları ile de kayıt oluşturulabilir.
  • e-Nabız Vatandaş ve Tele Radyoloji projeleri için: 0 850 240 03 03 (e-Nabız İletişim Merkezi)

Yazılım Destek Çağrı ve Çözümleme İşleyişi

  1. Talep sahibi Çağrı Merkezi’ni aradığında, yaşanan problem veya istenen bilgi için anında talep açılır ve ilgili birime online aktarılır.
  2. Açılan talep ilgili birim tarafından işleme alınır.
  3. Çözüme kavuşturulan talep durumu, SMS ile talep sahibine bildirilir.
  4. Talep sahibi, talebine ilişkin bilgi almak için aradığında çözüm sürecindeki adımlar hakkında bilgilendirilir.
  5. Çözümlenerek kapatılan talepte sorun devam ederse, kayıt yenilenir ve ilgili birime yüksek öncelikte yönlendirilir.

Yardım Dokümanı