Yazılım Destek Sistemi Yardım Rehberi
Resmî Web Sitesi
Genel Bilgi
Yazılım Destek Sistemi, Sağlık Bakanlığı'nın tüm yazılım projeleri için taleplerin kesintisiz şekilde çözüme kavuşturulmasını sağlayan bir uygulamadır.
- Çağrı Merkezi: 0 312 248 51 51
- Bu numaraya gelen çağrılar aracılığıyla kayıt oluşturulabilir.
- Web adresi üzerinden kullanıcı hesapları ile de kayıt oluşturulabilir.
- e-Nabız Vatandaş ve Tele Radyoloji projeleri için: 0 850 240 03 03 (e-Nabız İletişim Merkezi)
Yazılım Destek Çağrı ve Çözümleme İşleyişi
- Talep sahibi Çağrı Merkezi’ni aradığında, yaşanan problem veya istenen bilgi için anında talep açılır ve ilgili birime online aktarılır.
- Açılan talep ilgili birim tarafından işleme alınır.
- Çözüme kavuşturulan talep durumu, SMS ile talep sahibine bildirilir.
- Talep sahibi, talebine ilişkin bilgi almak için aradığında çözüm sürecindeki adımlar hakkında bilgilendirilir.
- Çözümlenerek kapatılan talepte sorun devam ederse, kayıt yenilenir ve ilgili birime yüksek öncelikte yönlendirilir.
Yardım Dokümanı